Kändis?

Igår firade vi världens bästa Karlsson (eller hur blir det där nu när jag 2 barn som också heter Karlsson..) Hur som, så fyllde Jonas år igår och det firade jag genom att klippa gräsmattan och Lina genom att kratta gräsmattan åt honom. (alltså jag klippte väl åt mig med, men vi kan säga att det var mest åt Jonas) :)
Och så fick han en kötttermometer av mig, så nu förväntar jag mig perfekt grillat kött hela sommaren! :)

Sen på kvällen hängde jag med Anna och Jossan hemma hos Josefin. Trevligt värre :)

Alltså, nu har jag ju lagt upp klippet på min skönsjungades son på Youtube. Och det är inte så att jag inte tänkt igenom det hela i typ en månad innan jag gjorde det. Tillslut gjorde jag det iaf.. Och nu, efter lite drygt ett dygn (jag la upp den igår på dagen) så ikväll hade den sist jag kollade 560 visningar! På drygt ett dygn..! Och folk skriver så snälla och härliga kommentarer (kollade alla delningar på Facebook, var minst 13 delningar där från okända människor) och alla säger bara snälla och roliga saker :) (nej nu var det nån som inte hade skrivit lika snällt och det kommer säkert bli fler som inte gör det.. Men den största delen gör ju faktiskt det!)
Min son, Youtube-kändisen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0