Bilder, bilder, bilder

Ja men då kommer här en laddning till av gamla kort:

Kusinhäng framför surfplattan

Barnen spelar Ellen och Olle-lotto

Theo gjorde ett T på datorn. Jag tyckte det var bra gjort, man måste ju hålla in musen och dra och sen släppa upp på rätt ställe och sen göra ett streck till på rätt ställe..

En dag när Theo var ute själv hörde jag hur han bökade och levde om på bron, så jag stack ut huvudet och undrade vad han höll på med.. Han hade bökat upp bordet och stolen och ville fika på bron :)

Loke hänger i tv-spelshörnan :)

Killarna kollar på Bert och Ernie på surfplattan.

-"Haha, draken fiser på ditt huvud Max!"

(Theo sitter bredvid mig och beskriver kortet) "Vi var på Tyrs kalas! Då fick jag äta tårta och kakor! Vi gedde den där traktorn till Tyr"

(Jag frågade, vad gjorde ni här då?) -"Myste! Jag låg och myste med Max!"

"Där satt Max och åkte. Haha, han satt där och åkte. Och då satt du och jag där och tittade på där när han åkte"

"Där satt jag och cyklade" Det var en dag när det regnade och han ville cykla, men orkade inte ta på sig regnkläderna, så då gick han ut i garaget istället. Någon dag senare körde han sönder trehjulingen så vi var tvungna att köpa en ny cykel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0