Dagen i bilder

Ja men dagen då..

Jag åkte med Lina till Umeå.
Där hängde jag och Max på stan en sund medan vi väntade på henne.

Sen gick vi till café Göteborg där vi hade fått två kuponger av Jonas som innebar att om man köpte en latte fick man valfritt bakverk på köpet. Det betydde att allt det här blev bara sammanlagt 76kr :)

Och grymt gott var det! (klicka på bilderna för att se dom större)

Och vilken utsikt vi hade :)

Sen åkte vi på Maxi där jag köpte den här spännande drickan...

Och en ny jacka och nya stövlar till Theo. Det var inte medvetet, utan bara för att jag tycker om dom färgerna, men Jonas gillade färgvalet grönt och gul :) (måste väl förtydliga för er som inte vet att det är Björklövens färger)

Och innan vi åkte hem så följde jag med Lina när hon skulle besikta bilen. Och till skillnad från förra gången jag följde henne, då hon hade 9 fel (det måste vara nåt slags rekord va?!) så gick den igenom nu :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för idag, du är en ängel som följer med mig när jag är nervös och dryg! Och ingen gravidbild på mig heller haha. Alltså, om någon annan läser - jag är inte gravid ser tyvärr bara ut så ibland ;).

2012-05-08 @ 22:26:04
URL: http://joraseatteh.blogg.se/
Postat av: jimmy

Blatte med kaka? uh?

http://www.youtube.com/watch?v=L_3qD5j_lUQ

2012-05-09 @ 23:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0