Vi grävde fram några blommor :) Idag var j...

mms_img352118870 (MMS)

Vi grävde fram några blommor :) Idag var jag som sagt på utvecklingssamtal. Och det gick ju bara bra :) Hade hört det mesta som sas, men alltid kul att få höra det igen. Ikväll har jag och Josefin hängt hos Anna en stund. Umgåtts och fixat. Imorn ska jag till bvc med Max, då han ska göra Boel- testet, så då måste vi kliva upp lite tidigare. Just nu ligger jag och lyssnar på en ledsen Theo som är nere med Jonas. Han vaknade och hade växtvärk :( och ville bara gå ner till Jonas som inte har lagt sig än (jag ligger i sängen) och han är bara ledsen och otröstlig :( Jobbigt att jag inte kan göra nåt härifrån! Men han ville bara gå ner till Jonas. Jag har sagt det förut och jag säger det igen.. Dumma växtvärk!! Skulle jag kunna ta den åt honom så han skulle slippa den skulle jag gjort det direkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0