Andas

Japp, träningsvärken har idag varit ett faktum! Haft mest ont i benen. Det har varit jobbigt att böja sig ner (vilket man ofta behöver i mitt jobb.. plocka och städa grejer från golvet och hjälpa barnen) Men förhoppningsvis ska det inte vara lika illa imorn :) Jag måste bara ta tag i att ringa läkaren så att jag kan få den medicinen som jag hade när jag tränade som mest (innan Theo alltså) så att jag kan andas medan jag tränar, det är ju faktiskt en stor fördel.

 

På fredag ska vi äta ute med jobbet på Viktoria. Det ser jag verkligen framemot! :) 

 

Här kommer lite gammla Instagram-bilder:

Så här firade jag och Lina vår käre far :)

 
En lördag för nån vecka sen bestod av frukostbuffé, åka bil med Theo (i lekparken alltså) och soffmys med barnen.
 
Samma helg, på fredagen så stod jag, sist kvar på jobbet och bytte däck i regnet.
 
En trevlig restaurang som jag hamnade på en kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0