Jobbig vecka

Ja men just. Den här veckan har ju varit lite kämpig. Jobbmässigt alltså. För att jag jobbat långa dagar måndag-torsdag. Först och sist på jobbet vissa dagar, bara sist vissa, extra möten så jag komit hem 20.45 (då har jag alltså åkt hemifrån 07.00) osv..
Men idag.. idag slutade jag tidigt! Åhh så skönt! Och sen jag slutade idag har jag hunnit: hämta upp Jonas och barnen som åkte buss in till stan, åkt och köpt en ny bil (ja, ni läste rätt! Ny bil! Mer om den sen), kört till Nordmaling och fikat med min familj på Näslunds, varit på ettårs-kontroll med Max (ja han är ju över 1 år och 1 månad nu, men vi kunde inte på det datumet vi fick först och sen har vi inte hittat nån tid som passat..) och tillslut åkt hem till mitt kära hem! :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att få sova gott i natt, men eftersom jag är helt täppt i näsan nu och Max har varit ledsen ikväll (antar det är från sprutorna han fick idag) och knappt sovit ikväll, så antar jag att jag inte kommer få sova helt oavbrutet i natt. Men det gör ju inte så mycket eftersom jag är ju ledig imorn! Då får jag ju sova på morgonen och sen vara hema och vila på dagen och inte behöva åka iväg och jobba :)
 
Trevlig helg på er alla! 

Kommentarer
Postat av: Maritha

Här är en till som haft en hård vecka. Har jobbat en extra dag om man räknar ihop timmarna. Men jag får ju sova på nätterna :) Så roligt att ni hittat en bil! Det vill jag höra mer om.

Svar: Usch då Maritha, lät jobbigt! Haha ja sömn underlättar ju väldigt mycket :) Ja, mer info om bilen kommer :)
Skurtan

2012-11-10 @ 17:47:02
Postat av: Gunvor

Va kul att ni bestämt er den såg bra ut,blir nog rolig att köra:)

Svar: Japp, den är jätte härlig att köra :)
Skurtan

2012-11-10 @ 19:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0