Lite mer gnäll och bilder

Okej.. lite mera gnäll bara. Sen ska jag skriva mer positiva inlägg igen.. Ok?
Alltså den här veckan.. En sån där vecka som man inte ser framemot så mycket. Jag räknade och insåg att jag kommer att jobba 45h sammanlagt den här veckan. Idag öpnnade jag först och sen hade vi avdelningsmöte, så jag var först av alla på jobbet och sen sist av alla (6.15-17.45) Imorgon har vi ett extra kvällsmöte så jag slutar 20.00. Sen går jag sent på onsdag och stänger på torsdag. Men på fredag, på fredag slutar jag tidigt!! Yey! Det ser jag framemot :D
Så, nu har jag fått gnälla lite om det. Nu känns det bättre! :)
 
Här kommer lite bilder på mina fina barn, ser jag dom så känns allt genast mycket bättre!
 
Jag och Theo spelar ett lotto-spel.
 
Gladskiten :)
 
Mina fina <3
 
Loke och Theo har bäddat ner sig själva och ser på en film :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0