Tidig dag

Det är ju så himla skönt och väldigt lyxigt att sluta tidigt. Vi slutar tidigt en dag i veckan (olika dagar min tidiga dag infaller sig). Man hinner med så mycket då.
Idag tex. då hann jag åka och tanka, gå med Theo till hans förskola och hämta lite grejer (han har varit hemma hela veckan, haft ögoninflammation, ont i örat, tjock i halsen bla) så vi hämtade hem lite ytterkläder han hade kvar där, så han kan vara ut och leka hela helgen :) och när vi ändå var där passade vi på att ta med oss Tyr hem, vi har handlat och jag har hunnit tvätta och gå igenom lite papper och sånt. Och så hann jag vara med barnen! Jag hann leka och spendera tid med dom. Annars hinns det ju tyvärr inte med så mycket sånt när man kommer hem sent..

Imorn är det fredag, jippey! Nu är det dags att sova, jippey! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0