Träning

Shit vilken träningsvärk jag kommer att ha dom närmaste dagarna! Jag följde med Anna ikväll på boxersice i Hörnsjö. Känns att jag inte har tränat ordentligt på flera år kan jag säga! Blir bra om jag kan komma igång med det här nu då. Både kondition och styrka, precis vad min kropp behöver. Och sånt som jag tycker är roligt! Det kostar bara 20kr/tillfälle och så är det som sagt i Hörnsjö, det tar ju bara knappt 5 min att köra dit. Det kunde ju inte bli bättre! I natt kommer jag nog att sova gott :) God natt!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Det är väl den enda go'a smärtan. Bra jobbat! Själv kämpar jag stenhårt med att försöka komma igång igen :)

2012-11-20 @ 21:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0