Bilder i massor

Idag är jag hemma och tar hand om min familj. Jonas har varit förkyld hela helgen och nu är Theo också det. Han fick feber i natt och idag har han legat på soffan hela dagen. Så jag vabar alltså med Theo, då Jonas inte är tillräckligt pigg för att ta hand om barnen.
Så nu när det är så lugnt i huset (Max sover just nu) så passar jag på att lägga upp en hel bunt med bilder:
 
Jag gillar Max nya nappar :)
 
Theo funderade, när han en kväll (därav den dåliga belysningen) sprang i en vattenpöl -"Undra vad som händer om jag sätter mig i pölen.. Om jag kommer att drunkna då, eller bara bli blöt.."  (deep thoughts by Theo Karlsson)
 
Loke är så snäll och kommer med presenter till oss (mest till Theo, men ibland till oss andra också) Han massproducerar visst pärlplattor på sin förskola :)
 
En dag lekte jag och barnen bockarna Bruse. Här ser ni bron och lilla bocken..
 
..och här är trollet som bor under bron :)
 
Max äter en god kycklinggryta med ris (första bilden) och sen en smaskig mango till efterrätt (andra bilden) 

 
Vårt nya fina vita kök! :) Nu saknas knoppar, en ny bänkskiva, att göra nåt åt kaklet och den där kanten runt fläkten. Inte mer :)
 
Theo bjussar på mat.
 
Så här kan det se ut när man haft roligt (antar jag att dom hade iaf) :) 
 
Max tar kort på sig själv :)
 
Katt mys :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0