Ett år!!

Ja men om nån har missat det så fyller Maxen taxen 1 år idag! :) 
Stora killen. Eller alltså, han är ju liten. Min bebis. 
Och ni vet.. tiden går så fort, var har det här året tagit vägen, vi hinner inte riktigt med osv osv.

Theo fick välja en present till Max igår när vi var på affären och han ville helst köpa en bil (mest för att han ville ha den själv) men då jag sa att vi har ju redan så många bilar hemma så valde han en docka istället. Och det var ju perfekt för det är ju nåt som vi inte alls har så mycket hemma. Vi har nog bara en tror jag. Max blev hur som jätte glad för sin present och väldigt faccinerad över hur liten den var. Nån som är mindre än honom liksom :)
Han fick bara en present idag. Vi har inte köpt nånting mer till honom faktiskt.. Är som inget jag kan komma på att han behöver egentligen och han kommer ändå få massa paket på lördag då det är kalas :) (jag ska dock handla inför kalaset imorgon så det kanske slinker med nån extra grej till honom då, man vet aldrig)

 
Istället för massa paket så firade han med att äta gott. Hans farmor var här under dagen och stekte pannkaka till lunch och sen så fick han potatis och en jätte god köttgryta  till middag :) (vi andra fick såklart samma kalas mat)
 
Våran världens gladaste Max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0