Fredagkväll

Fredagkväll. Nu har jag kommit in i det här med att jobba heltid och vara helt trött och slut när det är fredagkväll. Man har ingen ork kvar. Den har man gjort av med under veckan. 
Jonas har varit (har inte kommit hem än) på hockey. Han hade åkt innan jag kom hem från jobbet, så barnen fick vara hos Lina där emellan. Får se om jag hinner träffa honom innan jag går och lägger mig, har väldigt svårt för att hålla mig vaken just nu.
 
Imorn ska jag på Leos med Hanna (och kanske Lina). Blir kul! Sen ska vi till Mjösjöby och sova där tills söndag.
 
Här kommer  några av bilderna jag förde över..
 
Hanna på kanelbullensdag, ätandes en.. Kanelbulle :O
 
Max sitter och kittlar sig själv på huvudet med blommbladet :)
 
Det finns inga dåliga kläder... :) Jag och Theo gick ut och lekte i regnet en dag.
 
 
Theo gör marshmallowblommor och på sista bilden bygger han lego
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0