I säng med dig!

Idag slutade jag 14.00, åkte direkt hem och hämtade upp min familj och åkte sen till Nordmaling. Där köpte vi skor, hämtade paket, handlade och åt middag.
 
Ikväll har jag varit så trött och slut! Har egentligen inte orkat med nånting. Tråkigt när det blir sådär.. Att jag inte har nåt tålamod med barnen och blir irriterad för minsta lilla.. när det egentligen sitter i mig. Skulle jag ha orken att ta tag i situationerna som uppstår och orka svara på alla frågor och ge uppmärksamhet när det behövs så skulle det inte bli lika mycket gnäll och gråt och tjat och bråk. Men ibland så finns helt enkelt inte orken för det där..
För lite sömn är oftast den största boven då.. Jag är såå dålig på att komma mig i säng i tid. I tid till att sova så många timmar som behövs för att vara en glad och pigg människa.. Dryga 6 timmar räcker inte! 
Såå.. i säng med dig männska! Okej. Will do!

Kommentarer
Postat av: Maritha

Good luck! Vissa får kämpa med samma proble

2012-10-03 @ 14:12:52
Postat av: Maritha

...kom åt en knapp. Jo, vissa får kämpa med att sova för lite hela livet. Själv börjar jag nästan varje arbetsvecka med att försöka lägga mig i tid...med lyckas dåligt.

2012-10-03 @ 14:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0