Jobb och för lite sömn

Nej  men hej!
Ett tag sen sist nu va?
Vad har hänt sen sist då? 
Inte mycket tror jag. Jag har mest jobbat och jobbat, sovit för lite och jobbat lite till. Igår jobbade jag 11 timmar med en halvtimmes lunchrast och en kvarts eftermiddagsrast. Lina verkar påstå att man inte får/ska jobba så utan en längre rast? Var det så du menade lina? I måndags jobbade jag 11,5 timma sammanlagt men då hade jag faktiskt en timmas ledigt emellan så jag hann åka ner med Hanna till stan och käka sushi :)  Sen har  jag jobbat över (inte mycket men minst 10min varje gång, bara det att aldrig gå lite tidigare nån gång..) Men men, det blir nog bättre sen, kanske redan nästa vecka? :)
 
Imorn ska vi först på dubbelkalas (Ellie och Jimmy) och sen stannar jag i stan när Jonas åker hem för att gå på 30-årsfest. En dag full med roligheter med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag vet inte vad arbetstidslagen säger riktigt om det där.. googla :)

2012-10-20 @ 23:45:56
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0