ladda upp bilder

Nu har jag fört över kort från både mobilen och från digitalkameran, men eftersom det var så länge sen sist jag gjorde det så var det så mycket kort. Så jag orkar inte kolla igenom och sortera ikväll. Så nån annan kväll i veckan kommer jag att lägga upp massa kort. Troligtvis inte imorgon då jag ska hinna med både att gå på föräldramöte på Theos förskola (tycker alltid det är lika roligt att vara på andra sidan på ett föräldramöte. Alltså att jag för en gångs skull inte är den som håller i det..) :) och direkt efter det är så är det core. Om inte föräldramötet drar ut på tiden.. då hinner jag inte med coren..

God natt med er!

Kommentarer
Postat av: Lina

..då hinner jag inte med coren.. ;)

2012-10-09 @ 21:04:01
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0