Väder och besök

Vilket jobbigt väder som pågår just nu. Alltså just att vara ute i och leka i och så spelar det ingen roll, jag har kläder för dom flesta väderlekarna så det går ju bra. Men att köra i.. Ena dagen spårigt, halkigt och slaskigt. Andra bara blixthalka för att det har regnat och sen frusit på. Och sen så är det ju kolsvart efter 16.30, så när man kör i regnet och får möte hela tiden så ser man inget för att den mötande bilens lampor bländar i regndropparna. Osv osv. Jaja, är lite drygt bara. Det går ju bra och man anpassar ju hastigheten. Det är lite drygt bara..
 
Imorgon får vi nattgäster från Dalarna. Det ser vi framemot :) Trevligt värre!
 
Här kommer lite instagrambilder:
 
Mina hjärtan! <3
 
En vacker, frostig dag tog jag kort ut genom vårat altanfönster..
 
Kort från Linas instagram :) Hennes härliga pojkar!
 
Också Linas.. Från i lördags, när jag och barnen hängde hos henne och såg Så mycket bättre.
 
En vacker dag på väg hem från jobbet.. Det är helt faccinerande hur fint det oftast är (förutom dom här mörka och regniga dagarna) ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0