1år ? !

Nu har jag bara 2 lediga dagar kvar (imorn och fredag) sen jobbar jag heltid igen.
Men det känns ganska lugnt eftersom Jonas är hemma då. Så då behöver jag ju inte hämta och lämna barn på förskolan eller laga mat då vi kommer hem och har hungriga och trötta barn. Utan den perioden kommer sen i januari då Max också ska börja på förskolan. Men då ska jag ju gå ner i tid, så det löser sig nog också :)
Har jag sagt att Max fyller 1 år nästa vecka?!? Han gör alltså det, 1år! Nästa vecka! Max! Jätte märkligt.. Min bebis.. Bebisar är ju under ett år tycker jag. Hur funkar det liksom? Näe, nu går jag och lägger mig, god natt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Max en vecka, Max, Max ett år!

2012-09-27 @ 17:08:02
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0