E.f.i.t.

Inspirerad av Linda (en f.d. arbetskamrat) så tänkte jag också göra Ett Foto I Timmen. Alltså att man tar ett foto i timmen under en dag och lägger upp. Ganska kul att se vad man gjort under en dag faktisk, man hinner med så mycket mer än vad man tror :)
Jag kom inte på det direkt på morgonen så jag började just innan lunch. Så här kommer det: 
 
11.30 Jag satt vid tvätthögen och startade en av dagens många maskiner med tvätt.
 
12.30 Theo och Jonas spelar Wii med mig och Max som åskådare.
 
13.30 Jag började med PIM del 1.
 
14.30 Vi tog med lite meliisfika och gick upp till lekparken.
 
15.30 Dumma geting som ville stick mitt sovande barn! Det gick som tur var bra. Han var svullen under ögat (där han blev stucken) och var röd som på hela kinden men det försvann efter nån timma. Han var bara glad och nöjd hela tiden, var bara ledsen just när han blev stucken men sen inget mer. 
 
16.30 Systergrannen kom på kaffebesök (hittade jag på ett nytt ord nu? Nej men visst säger man/kan säga så?)
 
17.30 Jag och barnen gör oss redo för kalas hos Elsa som fyller 2 år. (Jonas var på möte med byaföreningen, då han ska hjälpa till att göra byahemsidan)
 
18.30 På kalaset bjöds det på godsaker, barnen lekte och hade roligt och vi vuxna surrade.
 
19.30 Tillbaka till tvättstugan.
 
20.30 Skulle kolla lite snabbt (på mitt kylskåpsschema Lina..) vilka tider jag jobbar i veckan (jobbar bara måndag och onsdag. Min sista halvtidsvecka, sen börjar jag jobba heltid!) Såg då att jag jobbar visst 6.30-18.00 imorn..! Vilken trevlig överraskning.. Verkar som jag ska vara på jobbet först och sist. Alltså jag öppnar och sen har vi avdelningsmöte direkt efter det.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Vilken aktivitet! Om jag varit motivet samma dag skulle det blivit liggande på rygg läsandes bok, liggandes på vä sida läsandes bok, liggandes på rygg snarkande med boken på magen, liggandes på...osv

Svar: Haha men det vore ändå ganska roligt att se bilderna från den dagen :)
Skurtan

2012-09-24 @ 22:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0