Fin trädgård :)

Ikväll följde jag och Theo med Lina och kusinerna på en kort promenad då Elias skulle gå till en kompis längre bort i byn. Alltid skönt att komma sig ut en sväng! Även om det var lite blåsigt och småkyligt och att det inte var sån effektiv promenad :)

Här kommer bilder från söndagen då jag och barnen och Anna och Elsa hälsade på hos Johanna:
 
Elsa, Isabell och Theo studsar.
 
Deras fina hus! 
 
 
Vi går runt och tittar på deras nya jätte fina trädgård :) Kommer att bli så fint nästa sommar när träd och buskar börjat växa mer! Och jag älskar den stora tomma ytan med bara gräsmatta också!  Dom har fått/gjort så otroligt bra! :)
 
Här har dom körsbärs- och äppelträd.
 
Och här kommer bilderna från Tavelidens lekpark. En bra lekpark! Perfekt för Theo (inte bara han alltså, men för dom åldrarna. Då Tomtebolekparken är för dom lite större barnen, då är den här bra för dom lite mindre)

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh så fint!! Synd att jag missade..

Den ser inte lika rolig ut som tomtebo?

Svar: Jo men för Theo var den det. Alltså förra sommaren (när Theo var 2,5år) så var då inte Tomtebo så rolig för honom.. Kanske tycker annorlunda nu dock.. :)
Skurtan

2012-09-20 @ 20:26:51
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0