Fredag

Denna dag blev lite bättre än gårdagen (nästan svårt att inte bli bättre..) Men vi var fortfarande kort om folk på jobbet, så det var lite stressigt, men inte alls som igår. Jag hann t.o.m. åka iväg på kurs i 2,5h på förmiddagen. (fortsättningskurs i Sitevision, det som vi gör hemsidan i)
Sen efter jag kommit hem har jag hunnit: mysleka med barnen (hade en hög med kuddar på golvet som jag låg på, barnen lekte och kom sen och tokmyste med mig, sen lekte dom bredvid mig och kom sen och mös osv), legat på spikmattan en liten stund, badat barnen (i det enda dom har att bada i, bebisbaljan. Dom ryms dock båda i den och leker glatt och plaskar ner varandra i den) ja och nu sitter jag här :)
 
Imorgon är det lördag, jippey! :) Det innebär att hela familjen är ledig! Då ska vi åka in till Umeå och shoppa lite. Har jag tur så köper vi en garderob som ska stå i tvättstugan imorn
 
 
Har jag berättat om dagen då Max vaknade upp och hade fått jätte långa ben och stora fötter?! Han var som ändå nöjd över sina nya långa ben, tyckte det var lite roligt t.o.m.. :)
 
Men neej.. jag skojade ju bara! Han har sina vanliga ben kvar! Nu blev ni allt lite lurad :P
Han storebror vet precis var han ska sätta klistermärkena efter han har skalat en banan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0