Fredag

Idag slutade jag som sagt tidigt, riktigt skönt att sluta tidigt på fredag! Det borde man alltid få göra :)
När jag kom hem så gick jag ganska direkt upp till lekparken för att fortsätta jobba på grillstugan. Vi har gjort jätte mycket hittintills, men det är fortfarande mycket kvar innan den är helt färdig. Vi får helt enkelt satsa på att ha den färdig innan snön kommer :P
 
Imorn på förmiddagen ska jag vara där och jobba igen. Sen ska Jonas och Theo åka och se på hockey, så då passar jag och Max på att haka på in till Umeå för att hänga med Hanna medan dom är på hockeyn. 
 
Bilder från dagen:
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha älskar bilden på Marie där i mitten.. lite så man känner sig hela tiden med det där bygget!

Svar: Haha ja men visst är det så :P
Skurtan

2012-09-08 @ 14:36:25
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0