Kvällssvammel

Igår jobbade jag och Marie lite på grillstugan i lekparken. Vi sågade plankor och spikade fast 3 av 4 knutar. Sen började det regna så då var jag inne resten av dagen.
Innan middagen (igår) så sov Max inne i sin vagn (som han brukar göra alltså) medan jag och Theo myste framför tvn. Men sen somnade Theo också och då när jag kände att jag kunde slappna av, eftersom båda ändå sov så slockande jag också (jag slockande verkligen, kunde inte hålla ögonen öppna!) Så då låg vi alltså alla 3 och sov gott i tv-rummet :) Nästan ända tills Jonas kom hem. Stackarn. Jag hade ju inte gjort maten då alltså. Han kommer ju hem kl. 18 så då är det ju lite sent att påbörja matlagningen.. (kanske inte så jätte sent att påbörja den. Men jobbigt för stackarn som jobbat hela dagen, kommer hem så sent och får vänta länge på maten) Och sen så somnade inte Theo förrän 22.30 på kvällen.. Ja, med det ville jag kanske ha sagt..? Att det var onödigt att sova den tiden..? Bara Max som borde gjort det..? Eller så ville jag inte ha nånting sagt, utan bara svammlar eftersom jag är så trött nu? Mest troligt så, ja. 
 
Idag har jag jobbat. Efter jobbet så åt jag på Big boy med Hanna och Liam och sen så storhandlade jag och tankade bilen. Så jag var hemma sent. Blää för att vara hemma sent. Roligare och komma hem tidigt. Ju.
 
Imorn jobbar jag också. 8-16. Men då har jag tänkt åka hem direkt jag slutar. Då ska jag inte komma hem sent.
Så det så.
 
Här kommer lite bilder på Max:
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0