Lång dag

Jag klarade visst av dagen ändå. Trots för lite sömn, en super lång arbetsdag, inte många långa lugna stunder på jobbet och leverbiffslunch. 
Imorse var jag tvungen att skrapa rutorna på bilen.. Nu börjas det (vet att man var tvungen att göra det redan för nån vecka sen, men jag har inte blivit drabbad förrän imorse..) Det hade ju också att göra med att jag åkte iväg så tidigt (åkte 05.40) kanske inte hade behövt det om jag startat senare. Drygt hur som..
 
Imorgon är jag ledig. Nu passar jag på att njuta denna sista vecka med halvtid. Ska bli skönt med en sista vecka med några lediga dagar. 

Här kommer lite blandade bilder:
 
På väg hem från förskolan nån dag förra veckan.
 
Så här ser min kofångare ut nu..
 
Kusinerna leker med lera.
 
Förra helgen bjöd vi över syrran och barnen på Pizza Tortilla. Kan vara det nya tacos :)
 
Så här såg getingsticket ut efter nån timma. Sen försvann rodnaden och svullnaden la sig lite. Idag är han bara lite svullen, det är nästan helt borta. Men som sagt, hans allmäntillstånd var aldrig påverkat. Han var bara ledsen just när han blev stucken, sen var det bra nästan direkt :) Inga tecken på att han skulle vara allergisk. Skönt! Man blir ju lite orolig en sån gång.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0