Sen sist

Ja men sen sist.. Vad har hänt.. 
Vi har jobbat på med grillstugan i lekparken. Nu sitter taket där. Jag har skruvat ungefär 1000 skruvar hittills, men skruvarna tog slut, så jag kanske ska skruva i dom sista ikväll. 
Vi har varit i Nordmaling där vi hängde på biblioteket, hämtade paket, försökte att inte blåsa bort i regnstormen och så handlade vi.
Vi har varit på utflykt med älskade syster och hennes familj i Torrböle vid Öreälven. Superfin natur!! Jätte fina omgivningar som vi bor så nära vid! Jag tog super mycket kort igår, men orkar inte lägga upp så mycket nu.. Men här kommer iaf ett axplock (det som jag och Lina la upp på instagram igår) Så kommer det mera sen:
 
s

Nu ska vi äta lunch, sen ska jag och barnen åka och plocka upp Anna och Elsa. sen ska vi åka ill Johanna och spana in hennes nya trädgård (dom har anlagt helt nytt i år).

Ja just.. Theo hade en kompis/kusin som sov över igår. Loke sov i Theos säng och Theo sov på en madrass bredvid :) Dom hade pratat i veckan om att dom skulle vilja det och igår så passade det bra. Jätte kul för båda :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0