Sköna söndag

Efter vi varit i lekparken så var vi ute en stund till i det fina vädret. Det var nog bästa vädret på mer än en vecka tror jag. Theo cyklade, Jonas trimmade häcken lite och jag och Max bara var :)
Nu går det riktigt bra för Theo att cykla! Han kan cykla från vårt hus till brevlådorna (ni som varit här vet ju ungefär avståndet) Han kanske skulle kunna cykla längre, men där vände vi och cyklade tillbaka. Eller rättare sagt, jag sprang tillbaka. Jag tävlade med honom :)
Jag vet inte om det är förkylningen som vägrar ge sig som gör mig så trött eller det kanske är allt hårt jobbande med stugan.. Men nåt är det i alla fall. Skulle lätt kunnat gå och lagt mig samtidigt som barnen ikväll.
Jag känner fortfarande av förkylningen (men snart är det nog helt borta). Hostan är i alla fall borta, vilket är skönt eftersom den var jobbigast. Nu är jag lite snorig och så bara. Men inte som förra veckan då det kändes som man skulle snyta bort näsan eftersom man snöt sig hela tiden.. Samma sak med barnen som var så snoriga förra veckan. Dom är snart helt snorfria (haha är barnen nånsin det?!)
 
Veckan som kommer nu så jobbar jag måndag (plus att jag har avdelningsmöte då), jobbar inte på dagen på tisdag men har föräldramöte på kvällen, och så jobbar jag onsdag (jag tror jag öppnar på förskolan då. Det var länge sen jag gjorde det sist! Då blir det att kliva upp tiidigt!)
 
 



Kommentarer
Postat av: Maritha

Varför inte prova att somna samtidigt med barnen en kväll eller två. Den bästa sömnen (och nu snackar vi kvalitet) är den vi får på rätt sida midnatt, tro't eller ej :)

Svar: Inte en dum idé, inte en dum idé alls!
Skurtan

2012-09-10 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0