Sömn

Alltid så drygt det här med sömn. Eller det här med brist av sömn kanske.. 
Flera nätter veckan som varit har Max sovit jätte bra i sin säng hela natten, men då har jag knappt sovit ändå eftersom jag varit förkyld i nästan en vecka. Jag har hostat mig igenom många nätter (om det inte varit det att jag inte sovit för att det varit svårt att andas pga att jag varit täppt i näsan) Men nu har förkylningen nästan försvunnit (bara lite hosta kvar) Men då har (såklart) Max sovit dåligt istället. Det kan ju ha att göra med att han (äntligen) börjat få 2st tänder. Eller så är det nån fas. Eller så har hans förkylning inte gått över riktigt heller (båda barnen har varit lite förkylda också) Eller så är det nåt annat. Men visst är det så.. Alltid är det nåt.
 
Men men, sova får vi väl göra när barnen är större!
 
 
Idag plockade jag äpplen som jag ska ge till en kollega. Jag fick nästan en full påse och ändå tog jag bara in kanske en fjärdedel av äpplena :)
 
Theo vid sitt nya staffli


Imorn slutar jag kl, 13. yey! Och så är det fredag. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0