Söndag

Idag har vi bland annat: 

haft leksällskap i form av Tyr och lekt med modellera...
 
och fortsatt med sugrörspysslet.

Påbörjat renoveringen av skåpluckorna (inte så mycket "vi" utan mest Jonas). Dom ska bli vitbetsade..
...så då slipper vi äntligen dom fula träfärgade luckorna med dessa knoppar..
 
 
Jag har gått igenom massa kläder som ska bort på ett eller annat sätt (mest gravidkläder. Så är det någon som är i behov av det, så vet ni var det finns)
 
Och tillsist så tog jag med Theo och Tyr för lite lekparkslek på kvällskvisten.
 
Om nån missat det så börjar jag jobba heltid imorn. Japp. Så är det. Och så börjar jag med en lång dag (7.30-18) Men då slutar jag 14.00 både tisdag och torsdag så det känns helt ok! :) 
Natteligott! (Säger Loke fortfarande så Lina?)

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej bara gonatt :(
Kul för Tyr att han fick hänga med Theo igår :D
Skulle vilja säga att du slutade innan 18.. ;)

Svar: Haha ja precis. Det blev ju 17.10 :) Men då tar jag istället hem grejer och jobbar färdigt på kvällen..Jaha, vad tråkigt att han slutat med det..
Skurtan

2012-10-02 @ 08:09:33
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0