Veckans sista dag

 
Imorse åkte Tage och hyrde ett släp, packade det med lite grejer och åkte hem till Dalarna igen. Vi andra gick då på affären och jag tror det måste varit nåt med den friska luften eller nåt.. För när vi kom hem igen så fick vi ett ryck och möblerade om i vardagsrummet (så gott det går), jag och Theo plockade upp ute på gården inför hösten, jag städade ute på altanen också det inför hösten (tror tyvärr inte det blir så mycket mer altanhäng nu..), Jonas satte upp några tavellister som vi har tänkt sätta upp i nästan ett år nu, jag gick igenom barnkläder och sorterade bort sånt som är för litet (sånt som jag bara lagt på en hög som blivit jätte hög) och tog fram lite nytt i olika storlekar som passar bättre nu och tillsist så var jag och Lina i lekparken med barnen.
 
På vägen till lekparken och tillbaka så cyklade Theo. På vägen dit så höll jag i honom mest hela vägen men på vägen tillbaka så cyklade han långa sträckor själv! Han har nog knäckt cykelkoden nu :) Dock, så belv han lite feg när han cyklat själv en bit och satte då hela tiden ner fötterna. Han var duktig på att hålla balansen och ramlade nästa aldrig (förutom en gång rakt i ett dike in i en buske. Måste faktiskt säga att det såg ganska roligt ut. Men det gick bara bra och han blev inte avskrämd från att cykla mer) :)
 
Imorgon är det en ny spännande vecka. Jag jobbar ons-fre. Förhoppningsvis ska jag, Lina och Marie bygga en grillstuga imorn. Men mer om det när vi bygger den! :) God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0