Måndag

Nu ska vi se om jag kan komma igång med bloggandet igen.. Appen till mobilen har knasat och det är mest därifrån jag bloggar (plus att jag gör annat än att bloggar också.. Jobbar och sånt..) Men som sagt, nu ska vi se om jag kan komma igång igen :)

Nu är jag långt efter med bilderna.. Men här kommer ett gäng gamla bilder:

Theo åker skidor på Barnens lilla Vasalopp med förskolan.

 

Theo sa: "Max, vägen till Mjösjöby och mormor och morfar är guppig och lång. Men jag har mitt körkort, så nu kör vi!"

 

Theo hade picknick framför tv´n en lördagmorgon.

 

 

 

Kusinerna hade djupa funderingar om vem som hade kissat där :)

 

Theo och Tyr på besök hos Alice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0