Julledigheten kan börja!

Nu har vi firat in den kommande julledigheten genom att efter jobbet först äta ute och sen se bio (Anchorman 2) Tänk så kul :) Nu är vi redo, nu kan ledigheten komma! 

Nu ska jag inte jobba förrän 8 januari. Visst låter det typ jätte långt bort?! Det är ju inte förrän nästa år liksom! 

Vi tänkte som så att vi gör bort sjukdomarna nu innan jul då barnen har varit hemma hela veckan med hosta, tjockt i halsen och ont i halsen (och Max hade feber en kväll) Vi har turats om att vabba (eller jag vabbade en dag och var ledig en dag och Jonas vabbade 3 dagar). Så nu får vi se om det räcker med det här eller om det blir nåt mer sen. 

En dag när dom var hemma och sjuka så passade vi på att julpyssla. 

Theo, jag och Max gjorde varsin julgran.  


Jag försökte att göra en tredimensionell gran, men jag får se hur det blir i slutändan. Den är inte riktigt färdig. 

Så här nöjd kan man vara trots hög feber och en kamerablixt i ögonen :)

God jul på er alla!!

Kommentarer
Postat av: lina

God jul! ! :)

2013-12-21 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0