Ledig tisdag

Idag, på min lediga dag har vi:

Ätit frukost med lilltrollet


Gjort en låda till alla Theos Star Wars-figurer som han fått nu varje dag i hans lego Star Wars kalender. 

Somnat mitt i en tugga (precis som han gjorde när han var bebis) 


Skottat snö (yey! Äntligen. Det var ju första gången för mig i år) :)

Ätit olika  sorters mellis.. En drack hälsofil och den andre åt apelsin och frysta blåbär. 

Tittat på den brinnande himlen innan vi åkte iväg till Nordmaling för att handla och hämta paket. 

Sen har vi ätit tacos, spelat Lotto (sånt barnspel alltså) och lyssnat på Musikhjälpen heela dagen. Jag har försökt förklara det där med att skänka pengar till någon som behöver dom mer. Varför vi gör det, hur andra kan ha det och så där. Han fick vara med och önska en låt med pengarna vi skänkte (det blev en låt med Walk off The Earth) :)

Imorn efter jobbet ska jag äta middag med Hanna sen ska jag bowla med Johanna och Linda. Blir en trevlig kväll imorgonkväll!

Natteligott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0