En dag i backen

Idag följde jag och Theo med Lina, Elias och Loke till Agnäsbacken då Lina ville att jag skulle lära den sist nämnde pojken att åka snowboard. Lina och störste pojken åkte slalom, min pojke åkte bob och mellanpojken tränade en stund på snowboard och åkte sen också bob. Han var jätte duktig för att vara första gången han åkte! Hade han haft lite mer tålamod hade han nog lärt sig att svänga och bromsa ordentligt också, men nu vet han i alla fall hur det känns att stå på en bräda och att han har balansen för det. Våran mor och far kom också till backen och tittade på dom som åkte och försedde oss med fika och kaffe :) Trots att dagen startade så kallt (-20 grader) så var det inte så farligt under dagen faktiskt.

Imorgon startar en ny vecka. Då är jag ledig på tisdag och då ska bilen in på verkstaden och jag ska få ha en hyrbil (pga den trasiga kofångaren av smällen när jag blev påkörd) Spännande att se vilken bil jag ska få köra medan min är på verkstaden :)
Dags för sömn så jag orkar med den kommande veckan :) Natteligott!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0