Hyrbil

Ja men bilen då?!
Åhh, jag vill aldrig att min bil (som jag nyss blev förälskad i..) ska bli färdig!! Jag vill behålla hyrbilen! 
Det är en Toyota avensis 1,8 -12! Åhh, så ny och fin den är! Och vad mycket finesser :D En backkamera tex.. bara en sån sak :) och inbyggd parkeringsbroms, så när jag stannar bilen och stänger av den lägger den i handbromsen automatiskt och när jag startar och kör iväg så lägger den ur den automatiskt. Det är inte tänkt att man ska behöva tänka nånting själv med en ny bil verkar det som.. Den visar t.o.m. när den tycker att jag ska växla upp eller ner (med mina 6 växlar). Att det är touchscreen på radion/cdn, är väl bara en självklarhet :P
Hoppas vi får ha kvar den över helgen åtminstone, så vi hinner köra den lite mer! :)
a
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0