Klipp

Okej, här kommer några bilder på mig.. 
 
Innan klippning och nya glasögon. (sminkad inför tv-framträdandet) :)
 
Efter klippningen, samma dag som kusin Frida klippte mig. 
 
Tidigt tidigt en morgon.
 
När jag var i Mjösjöby och lekte kultur-tant :)
 
Bara jag, allmänt.
 
Och tillsist i min nya mössa :) (ja det är ju nu inte så att jag köpt den själv, utan jag fick den av mitt Löven-fan till sambo)
 
Det har visst blivit några kort på mig sen jag klippte mig.. :) Innan hittade jag nästan inga. Men efter klippningen hittade jag många.. Men jag har inte varit helt säker på min nya stil, så jag har tagit kort för att se och känna efter hur jag känner om den.. Glasögonen har jag vant mig helt vid nu och frisyren börjar jag nu också ha vant mig vid. Blev lite osäker efter det att jag klippte mig om jag verkligen ville ha lugg.. Men nu känns det helt ok! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0