Lördag i stan

Idag tog jag med mig barnen och åkte in till Umeå och mötte upp Hanna på stan. Jag gjorde lite ärenden (fixade till glasögonen, fixade sim-kort till min nya mobil m.m) Jag och Hanna åt sushilunch och så fikade vi och lekte (mest Theo då) i snöborgen som står på Renmarkstorget. Toppen dag med andra ord :)

Jag måste lära mig hur man gör när man bloggar från den här telefonen.. Hur jag ska få en text till varje bild. Nu kan jag bara lägga till ett textinlägg och sen bilder efter det. Alltså inte en text till varje bild..
Men i alla fall.. dom två första bilderna är vad mina barn roade sig med när jag och Hanna åt sushi.
Den tredje bilden tog jag just efter Theo vaknade ikväll, kom ner till oss, la sig på soffan och sa - Mamma, visst är det konstigt att det inte finns ben-medicin.. (Han dricker ju hostmedicin mot hostan, halstabletter mot halsont osv) Klart han tycker det borde finnas benmedicin också! Såklart när han har jätte mycket växtvärk så får han ju Alvedon, men det är ju faktiskt inte benmedicin. Sen la han sig i alla fall på golvet och somnade om.. :)
Den sista bilden är från när han åkte stjärtlapp i snöborgen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Värsta dissade mig!!!

2013-02-18 @ 23:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0