Skoter i finvädret

Nu ligger barnen och sover sött bredvid mig här i mitt gamla rum i Mjösjöby. Max i en resesäng och Theo i min säng. Jag kommer nog däcka direkt jag lägger ifrån mig mobilen då jag är så trött så trött.

Idag var det helt underbart väder! vi kom hit mitt på dagen och skyndade oss ut på en skotertur så vi skulle hinna medan solen var framme! Mamma, pappa, Elias, jag och mina barn åkte till en mysig stuga och grillade korv med bröd. Sen vi kom tillbaka har vi bara hängt. Så där som man gör som mest/bäst när man är hemma hos mamma och pappa :) Bror med familj var förbi och hängde lite med oss också.

Näe nu håller jag på att somna.. Natteligott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0