Tillbaka igen

Nu är vi hemma i Gräsmyr igen hos barnens far och min käre sambo. Det kunde ha gått illa på vägen hem.. Jag fick stå på bromsen för att inte köra på 3 älgar som sakta gick över vägen! Om den sista älgen hade stannat upp och tittat på oss hade jag kört på den, men nu fortsatte den som tur var att passera helt obekymrat så jag kunde undvika den! Med tre barn i bilen så blir man ju lite orolig att nåt ska hända..!

Idag var vi också på en skotertur. Max tyckte det var så skönt att sitta nerbäddad med mig bak i släden så han somnade innan vi ens hade åkt i 5min! :) Vi åkte till en annan stuga idag, där vi grillade älghamburgare och värmde oss vid kaminen. Theo och Elias var mest ute och lekte i snön och Max försökte haka på dom. Vissa delar av skoterleden var otroligt vacker! Tätt med skog och tjockt med snö! Det går ju som vanligt inte att fånga så bra på bild men jag gjorde ett försök i alla fall..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0