Vill också ha!

Idag åkte vi in till Umeå (med hyrbilen som vi fortfarande har kvar) och gjorde lite ärenden. Bl.a köpte lite födelsedagspresenter till Theo, lämmnade in Jonas trasiga mobiltelefon, handlade lite på Maxi m.m. Och vet ni vad.. Jag är såå avundsjuk på Jonas! Han köpte nämligen en ny mobiltelefon.. En iPhone 5! Jag vill ju också ha! Det är så orättvist! Jag har ju velat ha en sån länge! (eller en ny iaf, jag har inte önskat specifikt den modellen kanske. Men jag tar ju gärna en sån!) Men min har ju tyvärr hållit.. :( Och så var det bara ett år sedan jag köpte den jag har nu. Jonas sa att jag kan ju också köpa en sån när jag har avbetalat mina nya glasögon (just, jag har ju inte ens visat hur dom ser ut.. Jag har ju skaffat helt ny look ju, med nya glasögon och ny frisyr. Får väl visa kort sen) Så jag får väl se till att avbetala dom snabbt, så jag också får en ny rolig mobil!
 
Här kommer ett gäng med blandade bilder:

Gladskiten :)
 
Men va..?! Han fyllde ju nyss ETT år.. Nu ska vi inte ha så bråttom :P
 
Dom är verkligen olika våra söner.. Theo äter ju knappt nåt (känns det som) och allra minst frukt och grönt. Max däremot, äter allt! Och allra helst frukt och grönt! :) 
När vi har fredags- eller lördagsmys och vi andra äter onyttigt så är det bästa Max vet att få en god blodapelsin eller mango! Chips är han inte så intresserad av. Jag har ärvt mina matvanor (smaklökar?) av min far och Theo av mig. Max är väl mer som sin far där :)
 
Theo testade skidorna förra helgen. Dom funkade bra men han blev ganska snabbt uttråkad. Vi måste nog ta med honom till elljusspåret, det brukar ju vara mycket roligare att åka på ett spår. Förra året tyckte han i alla fall det.
 
Theo-konstnären
 
Kanske blir bättre målningar om  man använder båda händerna..? :)
 
Vet inte om jag sagt det förut.. Men Theo är vänsterhänt. (intresseklubben antecknar..?)
 
Matglade pojken. Palt var en ny favorit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0