2013

Men så trevligt, nu har vi ett nytt år! Ett nytt år med nya möjligheter! :) Och jag tror att det nya året kommer bli precis lika bra som det förra året! 
Gårdagen spenderades med grannarna på andra sidan granhäcken. Dom åt middag här (vi hade gjort lövbiffsrullader med olika fyllningar och rotfrukter i ugn) och lite senare kom tvillingbröderna också hit. Det var ett lugnt och stilla nyårsfirande. Ett mycket trevligt sådant! Theo höll sig vaken till tolv-slaget så han var med och skålade i Pomac och följde med ut och tittade på fyrverkerierna. Och imorse fick vi sovmorgon då Jonas gick upp med Max kl. 9 och jag med Theo kl. 11 (då väckte jag Theo med förhoppning att vi skulle kunna vända tillbaka dygnet igen..) 
Imorgon jobbar jag. Öppnar t.o.m. Åker hemifrån 05.40. Känns lite motigt då jag har sovit länge på mornarna nu i en och en halv vecka. Men det var väl oundvikligt antar jag.. Att jag måste ställa väckaren och kliva upp tidigt igen alltså.
 
Här kommer lite bilder från gårdagen:
 
Min bordsdekration som jag hade gjort till middagen igår..
 
 
Efterrätten som grannarna hade gjort..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0