Att klä ut sig

Eftersom Lina inte ville lyssna på mig, så berättar jag här istället..
Här har ni ju inget annat val liksom, har ni kommit så här långt i texten så läser ni ju tydligen vidare. Och här kan jag berätta om roliga stadier Max är i, sånt som småbarnsföräldrar gärna gör men som inte är så jätte roligt för andra att lyssna på :P

Han är i alla fall i ett roligt stadie där han vill klä ut sig (som jag sa till Lina, att när dom blir äldre och latare så tycker dom ju inte alls om att klä på sig utan skulle ju helst slippa det momentet..) Men nu kommer han med allt möjligt som han vill få hjälp med att ta på sig. Helst ska det vara sånt som är Theos av nån anledning. Då ger han en en vante och så sträcker han fram handen och vill ha på den, eller en mössa och så lutar han fram huvudet, skor och så lyfter han upp foten osv. Han är så otroligt söt där han går omkring med alldeles för stora kläder här hemma om dagarna :)






Förresten så är Max färdiginskolad nu. Allt har gått bara bra. Imorn är dom ledig (jag har ledig dag och så har förskolan stängningsdag) Sen börjar dom på riktigt på måndag! Så fort tiden går!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja det är roligt. Borde sätta Tyr i det stadiet igen..

2013-01-17 @ 19:55:51
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0