En lång stadstur

Idag trotsade vi kylan jag och barnen. -27 var det när vi åkte 7.30 imorse. Jag skulle vara hos sjukgymnasten kl. 8 i Nordmaling, så det var bara att pallra sig iväg. Men kylan hindrade oss inte där utan vi passade på att åka in till Umeå när vi ändå var i farten. Bara för att det är lite kallt ute kan man ju inte ställa in roligheterna vi hade planerat..! Så vi var på stan i 5h! Helt otroligt så här i efterhand att barnen var med så länge utan gnäll eller bråk. Vi handlade lite behövliga fleecekläder till Max, lunchade med Jossan, Anna, Birgitta och Sara och sen gick vi runt med Anna på stan och shoppade bla en ny vaxduk som jag ska sätta fast på köksbordet och en ny köksklocka och tillsist handlade vi lite matgrejer på Ica gourmet innan Jonas slutade så vi kunde hämta upp honom och ta med honom hem :)

Ikväll ska jag gå över till systergrannen och se film, trevligt värre! Och imorn ska jag, hon och några barn in till Umeå och göra lite ärenden (hämta mina nya glasögon bla!)
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: gunvor

Ha en bra helg på er,vi hörs:)

2013-01-18 @ 18:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0