Inskolning



Nu har vi just kommit hem från Max första inskolningsdag på förskolan. Det gick ju bara bra det där! Han log lika mycket som vanligt och fröken fick bära på honom. Han brydde sig inte så mycket om var jag var utan ville hellre kolla in vad dom andra barnen gjorde. Theo var under tiden ute och lekte med sina kompisar och skottade snö.
Nu väntar vi på att lunchen ska bli färdig för nu är vi hungriga (och trötta!) Jag fick väcka båda barnen imorse. Max är ju så liten så han vet inte bättre än att vakna med ett leende när man väcker honom. Men Theo ville inte alls vakna utan blev jätte arg när jag skulle väcka honom! Sen gick han och surade när jag väl fått ner honom på nedervåningen.. Ända tills vi satte igång barntv och det var fåret Shaun, då log han för första gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0