Kyla

-27 grader.. det räcker där, nu behöver det inte bli kallare! På dagen när solen lyser och det inte är ett moln på himmelen och det är gnistrande vitt överallt, då kan man bortse lite från kylan eftersom det är så fint då! Men så här på kvällen.. då är det bara kallt!

Imorgon ska jag vill sjukgymnasten för att kolla upp nacken lite (från krocken) och så det blir dokumenterat. Kl. 8 ska jag vara där. På min lediga dag.. :( Och så måste jag ha med barnen, då förskolan är stängd, så vi får se hur det går. Men jag är inte orolig, det går väl som det går :) Sen kanske jag hinner med att åka in till stan och luncha med Jossan mfl. Det vore ju jätte kul!

Bilen ska vi lämna in om drygt en vecka. Då hade dom första lediga tiden. Men det är ju ingen brådska, det är ju ingen skada som gör att man inte kan köra bilen och det är ju allt jag begär (att bilen fungerar lika bra, sen att den inte är lika snygg.. det kan jag leva med) :)


Ikväll är jag själv med barnen igen. Igår var Jonas och såg hockey med Norre i Ö-vik och ikväll ska han se bio med Lönnis. Den enda fördelen med att han är borta brukar vara att jag får ha tvn för mig själv, men nu vill jag ju att han ska vara här så jag kan få fortsätta se Breaking Bad! Ja ja, den som väntar på nåt gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0