Ledigt

Idag är vi lediga, jag och barnen, wohoo! :) Lyxigt värre. Får vara hemma med barnen, mitt i veckan, bara så där!
 
Igår var barnens första heldag på förskolan. Det kändes ju lite jobbigt eftersom Max inte varit så långa stunder där innan. Han hade inte ens sovit på inskolningen (dom gör inte så där) så jag undrade ju hur det skulle funka för honom. Alltså, jag var inte alls orolig, utan jag förstod ju att han skulle äta om han var hungrig och somna eftersom han klev upp så tidigt.. Men jag kände mig mer orolig för om han skulle sova för lite (dom skulle ju vara där så länge) och inte orka med eftermiddagen.
Meen det hade ju gått bara bra! Dom sa bara hur glad och kramig han hade varit (det kändes ju skönt då är han ju sig själv!), hur bra han hade ätit och att han sov 2 timmar :) Så det var ju skönt!
Och så visste jag ju att dom skulle få vara ledig idag, så det blev en dag att återhämta sig på innan det blir en lång dag imorgon också.
 
Jag måste ta och föra över lite bilder från mobilen snart, så jag kan tömma den lite. Den är så otroligt seg just nu och jag antar att det är för att jag har överdrivet mycket bilder på den.. Helst skulle jag vilja ha en ny, men tyvärr måste jag nog ha den här ett tag till, då jag bara haft den ett år..
 
Nej nu ska jag gå och hjälpa Theo att hitta en skelettlegoarm i legolådan.. Hejsan svejsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0