Semla

Just nu är jag och klipper och färgar håret hos min kusin på Hårizont vid sjöbodarna vid Strömpilen. Skönt med lite Inga-Majtid :) Gunvor hämtar barnen på förskolan då jag egentligen skulle hämtat dom kl. 15 men jag passade på att boka en klipptid då jag väl slutade tidigt så då var det ju toppen att svärmor kunde ställa upp!

På fredag är jag ledig så då ska jag ta med mig barnen och åka till Mjösjöby och hänga där tills lördag. Det ser jag framemot! :)

Fredagen som var hängde Tyr med oss hem. Jag hade lyxat till det och köpt semlor så då kalasade vi på det! Tyr åt några tuggor och var sen nöjd (man fick en halv semla var) och då passade Theo på att äta upp hans rester. Max (som åt semla för första gången) hade inga problem att trycka i sig sin bit :) Det han hade lite problem med var däremot hur han skulle äta den.. Han provade först att äta den direkt från skålen men kom tillslut på att man kunde hålla i den:










Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men vad var Tyrs problem..

2013-01-31 @ 00:01:08
URL: http://joraseatteh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0