Trött!

Under ledigheten som var så sov jag, ja vad ska man säga.. ikapp kanske. Det hade ju blivit lite sömn där innan julen, men sen sov jag långa hela nätter och kände mig utvilad igen. Meen, nu direkt jag började jobba så kom avsaknaden av sömn tillbaka igen.. Natten mot igår så låg jag mest bara vaken. Jag och Theo låg och vred och vände på oss och kunde inte riktigt somna. Och igårmorse klev jag ju upp 04.40 och så jobbade jag över så jag jobbade 06.20-15.40, så när jag kom hem var jag lagom knäckt.. Men jag tänkte att det skulle ju gå bra eftersom jag skulle ju få sova bättre nästa natt. Men tji fick jag! Jag var vaken även den natten! I natt så sanerade jag. nämligen sängen eftersom Theo kräktes i vår säng! Vi vet fortfarande inte om det är magsjuka eftersom han kräktes bara en gång och ingen annan har gjort det (än) Så tiden får helt enkelt utvisa om det var magsjuka eller inte. Vi får se om vi andra får det eller inte. Så i natt har jag faktiskt inga förhoppningar på att få sova. Får se vad det ska vara den här natten..


Huvudsaken jag får några timmars sömn i alla fall! Det är ju bara så jobbigt att jobba annars..
Men snart är det helg igen! Den är jobbveckan gick fort :) God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0