Hemma!

Efter en vecka på resande fot är vi nu hemma!
Vi kom hem typ 17.30, efter vi handlat lite snabbt på Lundins. Det känns som att resan hem gick snabbt. Kan ha att göra med att vi inte stannade så många gånger och att vi åt lunchen i bilen. Skönt att vara hemma iaf!

Vi kom till Uppsala igår runt två tror jag. Där badade vi i Lars och Lisbeths stora pool, barnen hoppade på den stora studsmattan, hade vattenkrig och sjöng i mikrofonen. Vi fikade go'fika och åt go'middag. Jonas och Lars tog en cykeltur för att spana in omgivningarna.
Ett trevligt dygn var det (förutom att jag började må dåligt på kvällen igår. Troligtvis pga att jag hade sån otrolig smärta i nacken och axlarna så jag knappt kunde sitta upp. Jag brukar nästan alltid ha lite ont där men aldrig så mycket att jag inte kunde sitta upp.. Så det blev en tidig kväll för mig igår..)

Nu väntar sista veckan av semester innan allvaret börjar igen. Veckan som kommer nu har vi inte så mycket planer för utan kommer att ta den lite som den kommer. Bara hoppas på att fin vädret kommer att fortsätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0