Kunde inte bli bättre :)

Ja men just.. Nu är det semester!!
Eller alltså, fick det ju för några dagar sen. Jag skrev ju förut att jag kanske skulle få ledigt på fredagen, men så blev det inte. Jag jobbade t.o.m. över den dagen för att hinna med allt som skulle göras.. Men men, nån måste ju vara sist också :)

I lördags kom pappa till oss då han hade permis från sjukan. Han lekte med barnen, lyxade till det och åt grillat och hängde ute i den friska luften.
På kvällen efter pappa åkt tillbaka körde jag, Lina, Elias och Max in och tittade på bilar i Umeå då det var Wheels.
I måndags var jag och min familj in till stan en sväng och gjorde lite ärenden. Sen så kom Lina och hennes familj och åt middag hos oss.
Igår (tisdag) var jag, Lina, Tyr och Max hos Anna och Elsa och såg serier (Girls) och åt gott medan Marcus var hos Jonas och spelade NHL.

Och nu, idag, så har vi åkt på en minisemester med Linas familj till Mosjön (ligger mellan Husum och Ö-vik) och så ska vi vara här tills på fredag. Alltså blir det 2 nätter vi ska sova här i varsin stuga. Just nu sitter jag och väntar på att vi ska starta upp grillen så vi kan göra mat. Vi har just varit nere vid stranden där barnen har badat och så har vi trampat med trampbåtar. Solen lyser och barnen leker och snart ska vi grilla. Kunde inte bli bättre! :)

 

Theo hjälpte mig att plantera blommor tidigare i veckan. 

 

Elias och Max tittar på bilarna på Wheels.

 

Våra fina muggar på våran fina altan :)

 

Dom enda blommorna i min rabatt som jag tycker om.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0