Bad!

Ja det här blev ju en lagom lång/kort arbetsvecka.. 3 dagar :) 
I måndags efter avdelningsmötet på jobbet hälsade jag på hos pappa, i tisdags efter jobbet var det grillkväll på barnens förskola, igår efter jobbet... åkte jag hem, helt enkelt! :) För ovanlighetens skull. Och så hängde jag med mamma som sov över här och gjorde rabarber och jordgubbspaj :) 
Och idag har dagen mest handlat om bad. Vi började dagen med att blåsa upp den nya poolen (äntligen har vi köpt en större pool så jag också kan bada) :) och så badade vi tills det var lunch, efter lunchen åkte jag, Lina och barnen och badade i Mullsjö tills  det var dags för middag och sen badade vi i poolen igen.
 
Imorgon ska vi nog ta en tur till Umeå, gå på nån rolig lekpark, hälsa på hos käre far och om jag får som jag vill.. så ska vi köpa en garderob :)
 
Bild från idag
 
Från i söndags då Theo vattnade farmors blommor, om och om igen. Gunvor fyllde på den stora vattenkannan och Theo fyllde sen över vatten i en mindre och sen i en ännu mindre och sen tillbaka till den mellanstora igen och sen vattnade han blommor och fyllde över vatten i kannan och vattnade blommor osv...
 
En glad skitunge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0