Helg

Ja men just.. Då var helgen över och förbi.
I fredags överraskade jag Jonas med att ha skaffat barnvakt så vi kunde äta ute och se bio tillsammans. Max sov hos mamma och Theo hos Lina. Och vi fick sova hela natten. Tills vi vaknade själva. Och klev upp när vi kände för det. Det behövdes!
Och igår, lördag, var det cykelfesten. Jag och Lina var med som ett par och höll till hos oss och våra män var hemma med barnen hos David. Det var första året vi var med så det var kul att se hur det gick till. Roligt att träffa nytt folk från byn och att äta gott också. Vi hade efterrätten, vilket var skönt. Var nog bäst/mest praktiskt att ha efterrätten tror jag. Sen var det gemensam fest på bygdegården tillsammans med Hörnsjö-gänget som också hade cykelfest. Det var allt som allt en trevlig kväll! (trots att det regnade när vi skulle cykla till varmrätten..)
Idag har vi hängt i Långed där vi byggde ihop en grill, slappade i solen och åt otroligt gott grillat!
Ny vecka väntar nu. En kort arbetsvecka.. Jag jobbar bara mån-ons. Härligt!
Natteligott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0